1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

XI Turniej Minisiatkówki "3" Dziewcząt w Gubinie

  XI Turniej "3" Dziewcząt w 2016 r. odbędzie się podczas Wiosny nad Nysą w dniach 4-5 czerwca 2016 r. (sobota-niedziela).

 

Miejski Ośrodek Sportu w Gubinie i MLKS VOLLEY Gubin

zapraszają
do udziału
w XI Ogólnopolskim Turnieju Minisiatkówki „Trójek” Dziewcząt  im.K.Maternika rocznik 2004 i młodsze 

4-5.06.2016 (sobota-niedziela)
w ramach Wiosny nad Nysą 2016

 

 

 

 

Zgłoszone drużyny:

  1. Virtus CC Szlichtyngowa I
  2. Virtus CC Szlichtyngowa II
  3. SAPS Libero Banie I
  4. SAPS Libero Banie II
  5. UKS Leśna
  6. AMPS Kołobrzeg
  7. KS "Iras Agrofreeze" Czaplinek
  8. UKS Promień Żary
  9. UKS Lider Rokietnica I
  10. UKS Lider Rokietnica II
  11. KS Energetyk Poznań I
  12. KS Energetyk Poznań II
  13. SPS Zbąszynek
  14. SP Banie
  15. KRS Jastrząb TKKF Jastrzębie-Zdrój
  16. UKS Jedynka Września
  17. .
  18. .
  19. .
  20. .
  21. .
  22. .
  23. VOLLEY Gubin I
  24. VOLLEY Gubin II

   I. Organizatorzy:
   Miejski Ośrodek Sportu w Gubinie
   MLKS VOLLEY Gubin

   II. Termin: 4-5.06.2016
   Odprawa techniczna– sobota 4.06. 2016, godz. 9.00 Sala sportowa ZSLiT ul.Krakowska
  Oficjalne  otwarcie turnieju godz. 10.00,
   rozkład godzinowy         :

sobota 10.20 - 13.30 gry turniejowe
              14.00 - 16.00 przerwa obiadowa
              16.00 - 18.00 gry turniejowe
niedziela 10.00 - 13.00 gry turniejowe
                 13.00 zakończenie turnieju
                  13.30-15.00 obiad                 
 
   III. Kategoria wiekowa:
Dziewczęta, rocznik 2004 i młodsze (trójki + max. 1 rezerwowa)

boisko 7 m x 4,5 m

piłka „czwórka”

   IV. Przewidywana liczba zespołów: 24
  Zgłoszenia drużyn do 20 maja - do uzupełnienia składu 24 drużyn. Uwaga - klub może zgłosić do turnieju max 2 drużyny.

  Liczba dwusetowych spotkań dla każdego zespołu w ciągu dwóch dni trwania turnieju: 12 .
 
  

margaret_net  V. Atrakcje:

Plenerowy koncert MARGARET w ramach Wiosny nad Nysą

  

       
  VI. Sprawy organizacyjne:
   Zgłoszenia należy dokonać mailem: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , informacja - tel. 723 298 377 Jacek Woźniak
 
VII. System gier:  Mecz 2 sety do 15 pkt. na przewagi. Punktacja 1 pkt za każdy set.

I etap - grupy eliminacyjne - gra każdy z każdym (tabela) - losowanie po zamknięciu zgłoszeń. W I etapie - jeżeli pozwoli na to różnorodność zgłoszeń- nie będą grały drużyny z jednego województwa. W innym przypadku ilość drużyn w grupach z jednego województwa zostanie dolosowana do niezbędnego minimum uzupełnienia grupy. W pierwszej kolejności bedą losowane drużyny pierwsze, następnie zgłoszone jako drugie składy.

Poniżej kolory boisk na których rozgrywane będą grupy

 

     

 

 

Grupa A

Grupa B

Grupa C

Grupa D

1

 

1

 

1

 

1

 

2

 

2

 

2

 

2

 

3

 

3

 

3

 

3

 

4

 

4

 

4

 

4

 
5   5   5   5  

6

 

6

 

6

 

6

 

II etap  - gra każdy z każdym z zaliczeniem bezpośrednich  meczów z I etapu (tabela) . o miejsca 1-12 graja drużyny 1-3 z grup A,B,C,D, o miejsca 13-24 grają drużyny 4-6 grup A,B,C,D

o miejsca 1-12 o miejsca 1-12 o miejsca 13-24 0 miejsca 13-24
Grupa E Grupa F Grupa G Grupa H

1A

 

1B

 

4A

 

4B

 

1C

 

1D

 

4C

 

4D

 

2B

 

2A

 

5B

 

5A

 

2D

 

2C

 

5D

 

5C

 
3A   3B   6A   6B  

3C

 

3D

 

6C

 

6D

 

III etap  - gra każdy z każdym z zaliczeniem bezpośrednich  meczów z II etapu (tabela)

O miejsca 1-6

o miejsca 7-12

o miejsca 13-18

o miejsca 19-24

Grupa I Grupa J Grupa K Grupa L

1E

 

4E

 

1G

 

4G

 

1F

 

4F

 

1H

 

4H

 

2E

 

5E

 

2G

 

5G

 

2F

 

5F

 

2H

 

5H

 
3E   6E   3G   5G  

3F

 

6F

 

3H

 

5H

 


VIII.  Nagrody:

- pierwsze trzy zespoły otrzymują medale (zawodniczki+opiekun), puchary, dyplomy,
- pozostałe drużyny dyplomy,
- wszystkie zawodniczki otrzymają upominki okolicznościowe,



Każda zawodniczka otrzyma między innymi znaczki okolicznościowe swojej drużyny biorącej udział w turnieju. Wszystkie drużyny otrzymują słodycze i napoje.






IX. Koszt uczestnictwa:
            Wpisowe od zespołu: 30 zł
            Wyżywienie i zakwaterowanie:   (55 zł osobodzień - 15 zł obiad, 8 zł śniadanie, 7 zł kolacja, 25 zł nocleg)

110 zł/osoba   6.06 (piątek) : kolacja,
                          7.06  (sobota): śniadanie, obiad, kolacja
                           8.06 (niedziela): śniadanie, obiad
   70 zł/osoba     7.06  (sobota): obiad, kolacja
                              8.06 (niedziela): śniadanie, obiad


                                                             

Zakwaterowanie:

w internacie ZSLiT, ul.Obrońców Pokoju 1 (800 m od hali). Łóżka z pościelą.

Hotel PTTK , ul.Obrońców Pokoju 1 . Łóżka z pościelą.

Wyżywienie w internacie ZSliT: śniadania, kolacje – stół szwedzki, obiady dwudaniowe.

Do dyspozycji uczestników - basen (300 metrów od internatu)

O udziale w turnieju decyduje kolejność zgłoszeń
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 25.05.2016



SERDECZNIE ZAPRASZAMY

aktualizowana lista zgłoszonych zespołów do 20 maja 2016 r.:
www.volley.gubin.com.pl

www.facebook.com/MLKS.VOLLEY.Gubin

Rozgrywki LZPS